Tämä on elämäntarina, lemmentarina, menestystarina, nyyhkytarina, peitetarina, sankaritarina, tositarina ja joskus jopa kauhutarina.


Tämä on minun tarinani ja haluan jakaa sen juuri Sinun kanssasi.



torstai 1. tammikuuta 2015

Ihanaa Uutta Vuotta!

Vuosi lähenee loppuaan ja olisi kai jonkinlaisen yhteenvedon, tilinpäätöksen aika. Olen useina vuosina juuri vuodenvaihteessa kirjoittanut päiväkirjaani ja käynyt läpi mennyttä vuotta, kiittäen ja toisinaan myös kaipaamaan jääden. Olen muistellut menneitä hetkiä, elettyä elämää iloineen ja suruineen. 

Ja vaikka sanotaan, että tikulla silmään sitä, joka mennyttä muistelee, niin omalla kohdallani olen kokenut tärkeänä pysähtyä juuri vuodenvaihteessa menneen äärelle ja kohdata uudelleen niin menneitä onnen hetkiä kuin myös elämän tielleni tuomia haasteita. Etenkin niiden vaikeiden tilanteiden ja vastoinkäymisten kohdalla olen huomannut merkitykselliseksi tarkastella menneitä tapahtumia uudelleen. Ja kun olen päiväkirjani äärelle hiljentynyt, olen yleensä huomannut voivani suhtautua useimpiin vuoden aikana kohtaamiini ylitsepääsemättömän raskailta tuntuneisiin tilanteisiin jälkikäteen ymmärtäväisesti ja hyväksyen. Elämä voi ottaa, mutta aina se myös antaa – ja se antaa enemmän kuin usein edes huomaammekaan. Ja vaikka itsekin kirjoitan päiväkirjaani tuntojani läpi vuoden ja jokainen päivä on mahdollisuus punnita omaa elämäänsä, on minulle vuoden vaihtuminen tuntunut usein luonnolliselta tavalta hahmottaa mennyt ja kääntää katse kohti tulevaa.

Tässä hetkessä haluan osoittaa kiitollisuutta menneelle vuodelle ja sen minulle tarjoamille kasvun mahdollisuuksille. Haluan kiittää heitä, joiden kanssa olen saanut tämän vuoden kulkea.

Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta sinulle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti